• Zmień kontrast
  • Czcionka
  • A
  • A+
  • A++

Kontakt

kontakty

 

 

 

 

 

Plan lekcji

Jadłospis

Jesteś tutaj:Start / PROJEKTY / ERASMUS + / FINLANDIA

FINLANDIA

„GREEN CARE & INCLUSION” – SPOTKANIE PROJEKTOWE ERASMUS+

 

W dniach 23 – 28 września 2019 r. w miasteczku Kokkola nad Zatoką Botnicką w Finlandii,  odbyło się czwarte spotkanie szkoleniowe nauczycieli w ramach projektu Erasmus+. Z naszej szkoły uczestnikami były panie: Joanna Krech, Marta Rusiniak i Natalia Zajączkowska.

Tematem warsztatów było „Green Care & Inclusion”, czyli wykorzystanie zasobów przyrody do różnego typu działań, które mają na celu między innymi usprawnienie procesu edukacji dzieci, szczególnie niepełnosprawnych oraz tych ze specyficznymi trudnościami w nauce; złagodzenie stresu i zapewnienie im doświadczeń przydatnych w dalszym życiu.

Uczestniczyłyśmy w zajęciach prowadzonych w różnych ciekawych miejscach, np. w stadninie koni i w owczarni. Kontakt dzieci ze zwierzętami uczy ich przede wszystkim pracy w zespole, komunikowania się oraz nowych umiejętności praktycznych. W trakcie zajęć dzieci doskonalą także wiedzę matematyczną, biologiczną oraz umiejętność czytania i pisania.

Program szkoleniowy był bardzo różnorodny. Miałyśmy możliwość zaobserwować sposoby wykorzystania przyrody w procesie edukacji dzieci w środowisku wiejskim, w lesie, w ogrodzie, ale także w pomieszczeniach i w obszarze miejskim – w tym przypadku w parku.

Ogromne wrażenie zrobił na nas widok fińskiej szkoły. Urzekły nas bogato wyposażone sale lekcyjne, nowoczesny sprzęt, pięknie wyeksponowane prace uczniów i oszałamiająca ilość rowerów przed szkołą!

Wróciliśmy do Polski bogatsi o nowe, cenne doświadczenia, które mamy nadzieję „zaszczepić” w naszej szkolnej rzeczywistości. Pewne elementy „green care” już u nas funkcjonują, np. w formie zajęć hortiterapeutycznych. Może w przyszłości na terenie szkoły pojawi się też jakieś zwierzątko…

 

„GREEN CARE & INCLUSION” – SPOTKANIE PROJEKTOWE ERASMUS+

 

W dniach 23 – 28 września 2019 r. w miasteczku Kokkola nad Zatoką Botnicką w Finlandii,  odbyło się czwarte spotkanie szkoleniowe nauczycieli w ramach projektu Erasmus+. Z naszej szkoły uczestnikami były panie: Joanna Krech, Marta Rusiniak i Natalia Zajączkowska.

Tematem warsztatów było „Green Care & Inclusion”, czyli wykorzystanie zasobów przyrody do różnego typu działań, które mają na celu między innymi usprawnienie procesu edukacji dzieci, szczególnie niepełnosprawnych oraz tych ze specyficznymi trudnościami w nauce; złagodzenie stresu i zapewnienie im doświadczeń przydatnych w dalszym życiu.

Uczestniczyłyśmy w zajęciach prowadzonych w różnych ciekawych miejscach, np. w stadninie koni i w owczarni. Kontakt dzieci ze zwierzętami uczy ich przede wszystkim pracy w zespole, komunikowania się oraz nowych umiejętności praktycznych. W trakcie zajęć dzieci doskonalą także wiedzę matematyczną, biologiczną oraz umiejętność czytania i pisania.

Program szkoleniowy był bardzo różnorodny. Miałyśmy możliwość zaobserwować sposoby wykorzystania przyrody w procesie edukacji dzieci w środowisku wiejskim, w lesie, w ogrodzie, ale także w pomieszczeniach i w obszarze miejskim – w tym przypadku w parku.

Ogromne wrażenie zrobił na nas widok fińskiej szkoły. Urzekły nas bogato wyposażone sale lekcyjne, nowoczesny sprzęt, pięknie wyeksponowane prace uczniów i oszałamiająca ilość rowerów przed szkołą!

Wróciliśmy do Polski bogatsi o nowe, cenne doświadczenia, które mamy nadzieję „zaszczepić” w naszej szkolnej rzeczywistości. Pewne elementy „green care” już u nas funkcjonują, np. w formie zajęć hortiterapeutycznych. Może w przyszłości na terenie szkoły pojawi się też jakieś zwierzątko…

 

 

 

„GREEN CARE & INCLUSION” – SPOTKANIE PROJEKTOWE ERASMUS+

 

W dniach 23 – 28 września 2019 r. w miasteczku Kokkola nad Zatoką Botnicką w Finlandii,  odbyło się czwarte spotkanie szkoleniowe nauczycieli w ramach projektu Erasmus+. Z naszej szkoły uczestnikami były panie: Joanna Krech, Marta Rusiniak i Natalia Zajączkowska.

Tematem warsztatów było „Green Care & Inclusion”, czyli wykorzystanie zasobów przyrody do różnego typu działań, które mają na celu między innymi usprawnienie procesu edukacji dzieci, szczególnie niepełnosprawnych oraz tych ze specyficznymi trudnościami w nauce; złagodzenie stresu i zapewnienie im doświadczeń przydatnych w dalszym życiu.

Uczestniczyłyśmy w zajęciach prowadzonych w różnych ciekawych miejscach, np. w stadninie koni i w owczarni. Kontakt dzieci ze zwierzętami uczy ich przede wszystkim pracy w zespole, komunikowania się oraz nowych umiejętności praktycznych. W trakcie zajęć dzieci doskonalą także wiedzę matematyczną, biologiczną oraz umiejętność czytania i pisania.

Program szkoleniowy był bardzo różnorodny. Miałyśmy możliwość zaobserwować sposoby wykorzystania przyrody w procesie edukacji dzieci w środowisku wiejskim, w lesie, w ogrodzie, ale także w pomieszczeniach i w obszarze miejskim – w tym przypadku w parku.

Ogromne wrażenie zrobił na nas widok fińskiej szkoły. Urzekły nas bogato wyposażone sale lekcyjne, nowoczesny sprzęt, pięknie wyeksponowane prace uczniów i oszałamiająca ilość rowerów przed szkołą!

Wróciliśmy do Polski bogatsi o nowe, cenne doświadczenia, które mamy nadzieję „zaszczepić” w naszej szkolnej rzeczywistości. Pewne elementy „green care” już u nas funkcjonują, np. w formie zajęć hortiterapeutycznych. Może w przyszłości na terenie szkoły pojawi się też jakieś zwierzątko…

 

 

 

„GREEN CARE & INCLUSION” – SPOTKANIE PROJEKTOWE ERASMUS+

 

W dniach 23 – 28 września 2019 r. w miasteczku Kokkola nad Zatoką Botnicką w Finlandii,  odbyło się czwarte spotkanie szkoleniowe nauczycieli w ramach projektu Erasmus+. Z naszej szkoły uczestnikami były panie: Joanna Krech, Marta Rusiniak i Natalia Zajączkowska.

Tematem warsztatów było „Green Care & Inclusion”, czyli wykorzystanie zasobów przyrody do różnego typu działań, które mają na celu między innymi usprawnienie procesu edukacji dzieci, szczególnie niepełnosprawnych oraz tych ze specyficznymi trudnościami w nauce; złagodzenie stresu i zapewnienie im doświadczeń przydatnych w dalszym życiu.

Uczestniczyłyśmy w zajęciach prowadzonych w różnych ciekawych miejscach, np. w stadninie koni i w owczarni. Kontakt dzieci ze zwierzętami uczy ich przede wszystkim pracy w zespole, komunikowania się oraz nowych umiejętności praktycznych. W trakcie zajęć dzieci doskonalą także wiedzę matematyczną, biologiczną oraz umiejętność czytania i pisania.

Program szkoleniowy był bardzo różnorodny. Miałyśmy możliwość zaobserwować sposoby wykorzystania przyrody w procesie edukacji dzieci w środowisku wiejskim, w lesie, w ogrodzie, ale także w pomieszczeniach i w obszarze miejskim – w tym przypadku w parku.

Ogromne wrażenie zrobił na nas widok fińskiej szkoły. Urzekły nas bogato wyposażone sale lekcyjne, nowoczesny sprzęt, pięknie wyeksponowane prace uczniów i oszałamiająca ilość rowerów przed szkołą!

Wróciliśmy do Polski bogatsi o nowe, cenne doświadczenia, które mamy nadzieję „zaszczepić” w naszej szkolnej rzeczywistości. Pewne elementy „green care” już u nas funkcjonują, np. w formie zajęć hortiterapeutycznych. Może w przyszłości na terenie szkoły pojawi się też jakieś zwierzątko…

 

 

 

„GREEN CARE & INCLUSION” – SPOTKANIE PROJEKTOWE ERASMUS+

 

W dniach 23 – 28 września 2019 r. w miasteczku Kokkola nad Zatoką Botnicką w Finlandii,  odbyło się czwarte spotkanie szkoleniowe nauczycieli w ramach projektu Erasmus+. Z naszej szkoły uczestnikami były panie: Joanna Krech, Marta Rusiniak i Natalia Zajączkowska.

Tematem warsztatów było „Green Care & Inclusion”, czyli wykorzystanie zasobów przyrody do różnego typu działań, które mają na celu między innymi usprawnienie procesu edukacji dzieci, szczególnie niepełnosprawnych oraz tych ze specyficznymi trudnościami w nauce; złagodzenie stresu i zapewnienie im doświadczeń przydatnych w dalszym życiu.

Uczestniczyłyśmy w zajęciach prowadzonych w różnych ciekawych miejscach, np. w stadninie koni i w owczarni. Kontakt dzieci ze zwierzętami uczy ich przede wszystkim pracy w zespole, komunikowania się oraz nowych umiejętności praktycznych. W trakcie zajęć dzieci doskonalą także wiedzę matematyczną, biologiczną oraz umiejętność czytania i pisania.

Program szkoleniowy był bardzo różnorodny. Miałyśmy możliwość zaobserwować sposoby wykorzystania przyrody w procesie edukacji dzieci w środowisku wiejskim, w lesie, w ogrodzie, ale także w pomieszczeniach i w obszarze miejskim – w tym przypadku w parku.

Ogromne wrażenie zrobił na nas widok fińskiej szkoły. Urzekły nas bogato wyposażone sale lekcyjne, nowoczesny sprzęt, pięknie wyeksponowane prace uczniów i oszałamiająca ilość rowerów przed szkołą!

Wróciliśmy do Polski bogatsi o nowe, cenne doświadczenia, które mamy nadzieję „zaszczepić” w naszej szkolnej rzeczywistości. Pewne elementy „green care” już u nas funkcjonują, np. w formie zajęć hortiterapeutycznych. Może w przyszłości na terenie szkoły pojawi się też jakieś zwierzątko…

 

 

 

„GREEN CARE & INCLUSION” – SPOTKANIE PROJEKTOWE ERASMUS+

 

W dniach 23 – 28 września 2019 r. w miasteczku Kokkola nad Zatoką Botnicką w Finlandii,  odbyło się czwarte spotkanie szkoleniowe nauczycieli w ramach projektu Erasmus+. Z naszej szkoły uczestnikami były panie: Joanna Krech, Marta Rusiniak i Natalia Zajączkowska.

Tematem warsztatów było „Green Care & Inclusion”, czyli wykorzystanie zasobów przyrody do różnego typu działań, które mają na celu między innymi usprawnienie procesu edukacji dzieci, szczególnie niepełnosprawnych oraz tych ze specyficznymi trudnościami w nauce; złagodzenie stresu i zapewnienie im doświadczeń przydatnych w dalszym życiu.

Uczestniczyłyśmy w zajęciach prowadzonych w różnych ciekawych miejscach, np. w stadninie koni i w owczarni. Kontakt dzieci ze zwierzętami uczy ich przede wszystkim pracy w zespole, komunikowania się oraz nowych umiejętności praktycznych. W trakcie zajęć dzieci doskonalą także wiedzę matematyczną, biologiczną oraz umiejętność czytania i pisania.

Program szkoleniowy był bardzo różnorodny. Miałyśmy możliwość zaobserwować sposoby wykorzystania przyrody w procesie edukacji dzieci w środowisku wiejskim, w lesie, w ogrodzie, ale także w pomieszczeniach i w obszarze miejskim – w tym przypadku w parku.

Ogromne wrażenie zrobił na nas widok fińskiej szkoły. Urzekły nas bogato wyposażone sale lekcyjne, nowoczesny sprzęt, pięknie wyeksponowane prace uczniów i oszałamiająca ilość rowerów przed szkołą!

Wróciliśmy do Polski bogatsi o nowe, cenne doświadczenia, które mamy nadzieję „zaszczepić” w naszej szkolnej rzeczywistości. Pewne elementy „green care” już u nas funkcjonują, np. w formie zajęć hortiterapeutycznych. Może w przyszłości na terenie szkoły pojawi się też jakieś zwierzątko…

 

 

 

„GREEN CARE & INCLUSION” – SPOTKANIE PROJEKTOWE ERASMUS+

 

W dniach 23 – 28 września 2019 r. w miasteczku Kokkola nad Zatoką Botnicką w Finlandii,  odbyło się czwarte spotkanie szkoleniowe nauczycieli w ramach projektu Erasmus+. Z naszej szkoły uczestnikami były panie: Joanna Krech, Marta Rusiniak i Natalia Zajączkowska.

Tematem warsztatów było „Green Care & Inclusion”, czyli wykorzystanie zasobów przyrody do różnego typu działań, które mają na celu między innymi usprawnienie procesu edukacji dzieci, szczególnie niepełnosprawnych oraz tych ze specyficznymi trudnościami w nauce; złagodzenie stresu i zapewnienie im doświadczeń przydatnych w dalszym życiu.

Uczestniczyłyśmy w zajęciach prowadzonych w różnych ciekawych miejscach, np. w stadninie koni i w owczarni. Kontakt dzieci ze zwierzętami uczy ich przede wszystkim pracy w zespole, komunikowania się oraz nowych umiejętności praktycznych. W trakcie zajęć dzieci doskonalą także wiedzę matematyczną, biologiczną oraz umiejętność czytania i pisania.

Program szkoleniowy był bardzo różnorodny. Miałyśmy możliwość zaobserwować sposoby wykorzystania przyrody w procesie edukacji dzieci w środowisku wiejskim, w lesie, w ogrodzie, ale także w pomieszczeniach i w obszarze miejskim – w tym przypadku w parku.

Ogromne wrażenie zrobił na nas widok fińskiej szkoły. Urzekły nas bogato wyposażone sale lekcyjne, nowoczesny sprzęt, pięknie wyeksponowane prace uczniów i oszałamiająca ilość rowerów przed szkołą!

Wróciliśmy do Polski bogatsi o nowe, cenne doświadczenia, które mamy nadzieję „zaszczepić” w naszej szkolnej rzeczywistości. Pewne elementy „green care” już u nas funkcjonują, np. w formie zajęć hortiterapeutycznych. Może w przyszłości na terenie szkoły pojawi się też jakieś zwierzątko…

 

 

 

„GREEN CARE & INCLUSION” – SPOTKANIE PROJEKTOWE ERASMUS+

 

W dniach 23 – 28 września 2019 r. w miasteczku Kokkola nad Zatoką Botnicką w Finlandii,  odbyło się czwarte spotkanie szkoleniowe nauczycieli w ramach projektu Erasmus+. Z naszej szkoły uczestnikami były panie: Joanna Krech, Marta Rusiniak i Natalia Zajączkowska.

Tematem warsztatów było „Green Care & Inclusion”, czyli wykorzystanie zasobów przyrody do różnego typu działań, które mają na celu między innymi usprawnienie procesu edukacji dzieci, szczególnie niepełnosprawnych oraz tych ze specyficznymi trudnościami w nauce; złagodzenie stresu i zapewnienie im doświadczeń przydatnych w dalszym życiu.

Uczestniczyłyśmy w zajęciach prowadzonych w różnych ciekawych miejscach, np. w stadninie koni i w owczarni. Kontakt dzieci ze zwierzętami uczy ich przede wszystkim pracy w zespole, komunikowania się oraz nowych umiejętności praktycznych. W trakcie zajęć dzieci doskonalą także wiedzę matematyczną, biologiczną oraz umiejętność czytania i pisania.

Program szkoleniowy był bardzo różnorodny. Miałyśmy możliwość zaobserwować sposoby wykorzystania przyrody w procesie edukacji dzieci w środowisku wiejskim, w lesie, w ogrodzie, ale także w pomieszczeniach i w obszarze miejskim – w tym przypadku w parku.

Ogromne wrażenie zrobił na nas widok fińskiej szkoły. Urzekły nas bogato wyposażone sale lekcyjne, nowoczesny sprzęt, pięknie wyeksponowane prace uczniów i oszałamiająca ilość rowerów przed szkołą!

Wróciliśmy do Polski bogatsi o nowe, cenne doświadczenia, które mamy nadzieję „zaszczepić” w naszej szkolnej rzeczywistości. Pewne elementy „green care” już u nas funkcjonują, np. w formie zajęć hortiterapeutycznych. Może w przyszłości na terenie szkoły pojawi się też jakieś zwierzątko…

 

 

 

„GREEN CARE & INCLUSION” – SPOTKANIE PROJEKTOWE ERASMUS+

 

W dniach 23 – 28 września 2019 r. w miasteczku Kokkola nad Zatoką Botnicką w Finlandii,  odbyło się czwarte spotkanie szkoleniowe nauczycieli w ramach projektu Erasmus+. Z naszej szkoły uczestnikami były panie: Joanna Krech, Marta Rusiniak i Natalia Zajączkowska.

Tematem warsztatów było „Green Care & Inclusion”, czyli wykorzystanie zasobów przyrody do różnego typu działań, które mają na celu między innymi usprawnienie procesu edukacji dzieci, szczególnie niepełnosprawnych oraz tych ze specyficznymi trudnościami w nauce; złagodzenie stresu i zapewnienie im doświadczeń przydatnych w dalszym życiu.

Uczestniczyłyśmy w zajęciach prowadzonych w różnych ciekawych miejscach, np. w stadninie koni i w owczarni. Kontakt dzieci ze zwierzętami uczy ich przede wszystkim pracy w zespole, komunikowania się oraz nowych umiejętności praktycznych. W trakcie zajęć dzieci doskonalą także wiedzę matematyczną, biologiczną oraz umiejętność czytania i pisania.

Program szkoleniowy był bardzo różnorodny. Miałyśmy możliwość zaobserwować sposoby wykorzystania przyrody w procesie edukacji dzieci w środowisku wiejskim, w lesie, w ogrodzie, ale także w pomieszczeniach i w obszarze miejskim – w tym przypadku w parku.

Ogromne wrażenie zrobił na nas widok fińskiej szkoły. Urzekły nas bogato wyposażone sale lekcyjne, nowoczesny sprzęt, pięknie wyeksponowane prace uczniów i oszałamiająca ilość rowerów przed szkołą!

Wróciliśmy do Polski bogatsi o nowe, cenne doświadczenia, które mamy nadzieję „zaszczepić” w naszej szkolnej rzeczywistości. Pewne elementy „green care” już u nas funkcjonują, np. w formie zajęć hortiterapeutycznych. Może w przyszłości na terenie szkoły pojawi się też jakieś zwierzątko…

 

 

 

„GREEN CARE & INCLUSION” – SPOTKANIE PROJEKTOWE ERASMUS+

 

W dniach 23 – 28 września 2019 r. w miasteczku Kokkola nad Zatoką Botnicką w Finlandii,  odbyło się czwarte spotkanie szkoleniowe nauczycieli w ramach projektu Erasmus+. Z naszej szkoły uczestnikami były panie: Joanna Krech, Marta Rusiniak i Natalia Zajączkowska.

Tematem warsztatów było „Green Care & Inclusion”, czyli wykorzystanie zasobów przyrody do różnego typu działań, które mają na celu między innymi usprawnienie procesu edukacji dzieci, szczególnie niepełnosprawnych oraz tych ze specyficznymi trudnościami w nauce; złagodzenie stresu i zapewnienie im doświadczeń przydatnych w dalszym życiu.

Uczestniczyłyśmy w zajęciach prowadzonych w różnych ciekawych miejscach, np. w stadninie koni i w owczarni. Kontakt dzieci ze zwierzętami uczy ich przede wszystkim pracy w zespole, komunikowania się oraz nowych umiejętności praktycznych. W trakcie zajęć dzieci doskonalą także wiedzę matematyczną, biologiczną oraz umiejętność czytania i pisania.

Program szkoleniowy był bardzo różnorodny. Miałyśmy możliwość zaobserwować sposoby wykorzystania przyrody w procesie edukacji dzieci w środowisku wiejskim, w lesie, w ogrodzie, ale także w pomieszczeniach i w obszarze miejskim – w tym przypadku w parku.

Ogromne wrażenie zrobił na nas widok fińskiej szkoły. Urzekły nas bogato wyposażone sale lekcyjne, nowoczesny sprzęt, pięknie wyeksponowane prace uczniów i oszałamiająca ilość rowerów przed szkołą!

Wróciliśmy do Polski bogatsi o nowe, cenne doświadczenia, które mamy nadzieję „zaszczepić” w naszej szkolnej rzeczywistości. Pewne elementy „green care” już u nas funkcjonują, np. w formie zajęć hortiterapeutycznych. Może w przyszłości na terenie szkoły pojawi się też jakieś zwierzątko…

 

 

 

„GREEN CARE & INCLUSION” – SPOTKANIE PROJEKTOWE ERASMUS+

 

W dniach 23 – 28 września 2019 r. w miasteczku Kokkola nad Zatoką Botnicką w Finlandii,  odbyło się czwarte spotkanie szkoleniowe nauczycieli w ramach projektu Erasmus+. Z naszej szkoły uczestnikami były panie: Joanna Krech, Marta Rusiniak i Natalia Zajączkowska.

Tematem warsztatów było „Green Care & Inclusion”, czyli wykorzystanie zasobów przyrody do różnego typu działań, które mają na celu między innymi usprawnienie procesu edukacji dzieci, szczególnie niepełnosprawnych oraz tych ze specyficznymi trudnościami w nauce; złagodzenie stresu i zapewnienie im doświadczeń przydatnych w dalszym życiu.

Uczestniczyłyśmy w zajęciach prowadzonych w różnych ciekawych miejscach, np. w stadninie koni i w owczarni. Kontakt dzieci ze zwierzętami uczy ich przede wszystkim pracy w zespole, komunikowania się oraz nowych umiejętności praktycznych. W trakcie zajęć dzieci doskonalą także wiedzę matematyczną, biologiczną oraz umiejętność czytania i pisania.

Program szkoleniowy był bardzo różnorodny. Miałyśmy możliwość zaobserwować sposoby wykorzystania przyrody w procesie edukacji dzieci w środowisku wiejskim, w lesie, w ogrodzie, ale także w pomieszczeniach i w obszarze miejskim – w tym przypadku w parku.

Ogromne wrażenie zrobił na nas widok fińskiej szkoły. Urzekły nas bogato wyposażone sale lekcyjne, nowoczesny sprzęt, pięknie wyeksponowane prace uczniów i oszałamiająca ilość rowerów przed szkołą!

Wróciliśmy do Polski bogatsi o nowe, cenne doświadczenia, które mamy nadzieję „zaszczepić” w naszej szkolnej rzeczywistości. Pewne elementy „green care” już u nas funkcjonują, np. w formie zajęć hortiterapeutycznych. Może w przyszłości na terenie szkoły pojawi się też jakieś zwierzątko…

 

 

 

„GREEN CARE & INCLUSION” – SPOTKANIE PROJEKTOWE ERASMUS+

 

W dniach 23 – 28 września 2019 r. w miasteczku Kokkola nad Zatoką Botnicką w Finlandii,  odbyło się czwarte spotkanie szkoleniowe nauczycieli w ramach projektu Erasmus+. Z naszej szkoły uczestnikami były panie: Joanna Krech, Marta Rusiniak i Natalia Zajączkowska.

Tematem warsztatów było „Green Care & Inclusion”, czyli wykorzystanie zasobów przyrody do różnego typu działań, które mają na celu między innymi usprawnienie procesu edukacji dzieci, szczególnie niepełnosprawnych oraz tych ze specyficznymi trudnościami w nauce; złagodzenie stresu i zapewnienie im doświadczeń przydatnych w dalszym życiu.

Uczestniczyłyśmy w zajęciach prowadzonych w różnych ciekawych miejscach, np. w stadninie koni i w owczarni. Kontakt dzieci ze zwierzętami uczy ich przede wszystkim pracy w zespole, komunikowania się oraz nowych umiejętności praktycznych. W trakcie zajęć dzieci doskonalą także wiedzę matematyczną, biologiczną oraz umiejętność czytania i pisania.

Program szkoleniowy był bardzo różnorodny. Miałyśmy możliwość zaobserwować sposoby wykorzystania przyrody w procesie edukacji dzieci w środowisku wiejskim, w lesie, w ogrodzie, ale także w pomieszczeniach i w obszarze miejskim – w tym przypadku w parku.

Ogromne wrażenie zrobił na nas widok fińskiej szkoły. Urzekły nas bogato wyposażone sale lekcyjne, nowoczesny sprzęt, pięknie wyeksponowane prace uczniów i oszałamiająca ilość rowerów przed szkołą!

Wróciliśmy do Polski bogatsi o nowe, cenne doświadczenia, które mamy nadzieję „zaszczepić” w naszej szkolnej rzeczywistości. Pewne elementy „green care” już u nas funkcjonują, np. w formie zajęć hortiterapeutycznych. Może w przyszłości na terenie szkoły pojawi się też jakieś zwierzątko…

 

 

 

 

„GREEN CARE & INCLUSION” – SPOTKANIE PROJEKTOWE ERASMUS+

 

W dniach 23 – 28 września 2019 r. w miasteczku Kokkola nad Zatoką Botnicką w Finlandii,  odbyło się czwarte spotkanie szkoleniowe nauczycieli w ramach projektu Erasmus+. Z naszej szkoły uczestnikami były panie: Joanna Krech, Marta Rusiniak i Natalia Zajączkowska.

Tematem warsztatów było „Green Care & Inclusion”, czyli wykorzystanie zasobów przyrody do różnego typu działań, które mają na celu między innymi usprawnienie procesu edukacji dzieci, szczególnie niepełnosprawnych oraz tych ze specyficznymi trudnościami w nauce; złagodzenie stresu i zapewnienie im doświadczeń przydatnych w dalszym życiu.

Uczestniczyłyśmy w zajęciach prowadzonych w różnych ciekawych miejscach, np. w stadninie koni i w owczarni. Kontakt dzieci ze zwierzętami uczy ich przede wszystkim pracy w zespole, komunikowania się oraz nowych umiejętności praktycznych. W trakcie zajęć dzieci doskonalą także wiedzę matematyczną, biologiczną oraz umiejętność czytania i pisania.

Program szkoleniowy był bardzo różnorodny. Miałyśmy możliwość zaobserwować sposoby wykorzystania przyrody w procesie edukacji dzieci w środowisku wiejskim, w lesie, w ogrodzie, ale także w pomieszczeniach i w obszarze miejskim – w tym przypadku w parku.

Ogromne wrażenie zrobił na nas widok fińskiej szkoły. Urzekły nas bogato wyposażone sale lekcyjne, nowoczesny sprzęt, pięknie wyeksponowane prace uczniów i oszałamiająca ilość rowerów przed szkołą!

Wróciliśmy do Polski bogatsi o nowe, cenne doświadczenia, które mamy nadzieję „zaszczepić” w naszej szkolnej rzeczywistości. Pewne elementy „green care” już u nas funkcjonują, np. w formie zajęć hortiterapeutycznych. Może w przyszłości na terenie szkoły pojawi się też jakieś zwierzątko…

 

 

 

 v

„GREEN CARE & INCLUSION” – SPOTKANIE PROJEKTOWE ERASMUS+

 

W dniach 23 – 28 września 2019 r. w miasteczku Kokkola nad Zatoką Botnicką w Finlandii,  odbyło się czwarte spotkanie szkoleniowe nauczycieli w ramach projektu Erasmus+. Z naszej szkoły uczestnikami były panie: Joanna Krech, Marta Rusiniak i Natalia Zajączkowska.

Tematem warsztatów było „Green Care & Inclusion”, czyli wykorzystanie zasobów przyrody do różnego typu działań, które mają na celu między innymi usprawnienie procesu edukacji dzieci, szczególnie niepełnosprawnych oraz tych ze specyficznymi trudnościami w nauce; złagodzenie stresu i zapewnienie im doświadczeń przydatnych w dalszym życiu.

Uczestniczyłyśmy w zajęciach prowadzonych w różnych ciekawych miejscach, np. w stadninie koni i w owczarni. Kontakt dzieci ze zwierzętami uczy ich przede wszystkim pracy w zespole, komunikowania się oraz nowych umiejętności praktycznych. W trakcie zajęć dzieci doskonalą także wiedzę matematyczną, biologiczną oraz umiejętność czytania i pisania.

Program szkoleniowy był bardzo różnorodny. Miałyśmy możliwość zaobserwować sposoby wykorzystania przyrody w procesie edukacji dzieci w środowisku wiejskim, w lesie, w ogrodzie, ale także w pomieszczeniach i w obszarze miejskim – w tym przypadku w parku.

Ogromne wrażenie zrobił na nas widok fińskiej szkoły. Urzekły nas bogato wyposażone sale lekcyjne, nowoczesny sprzęt, pięknie wyeksponowane prace uczniów i oszałamiająca ilość rowerów przed szkołą!

Wróciliśmy do Polski bogatsi o nowe, cenne doświadczenia, które mamy nadzieję „zaszczepić” w naszej szkolnej rzeczywistości. Pewne elementy „green care” już u nas funkcjonują, np. w formie zajęć hortiterapeutycznych. Może w przyszłości na terenie szkoły pojawi się też jakieś zwierzątko…

 

 

 

 

„GREEN CARE & INCLUSION” – SPOTKANIE PROJEKTOWE ERASMUS+

 

W dniach 23 – 28 września 2019 r. w miasteczku Kokkola nad Zatoką Botnicką w Finlandii,  odbyło się czwarte spotkanie szkoleniowe nauczycieli w ramach projektu Erasmus+. Z naszej szkoły uczestnikami były panie: Joanna Krech, Marta Rusiniak i Natalia Zajączkowska.

Tematem warsztatów było „Green Care & Inclusion”, czyli wykorzystanie zasobów przyrody do różnego typu działań, które mają na celu między innymi usprawnienie procesu edukacji dzieci, szczególnie niepełnosprawnych oraz tych ze specyficznymi trudnościami w nauce; złagodzenie stresu i zapewnienie im doświadczeń przydatnych w dalszym życiu.

Uczestniczyłyśmy w zajęciach prowadzonych w różnych ciekawych miejscach, np. w stadninie koni i w owczarni. Kontakt dzieci ze zwierzętami uczy ich przede wszystkim pracy w zespole, komunikowania się oraz nowych umiejętności praktycznych. W trakcie zajęć dzieci doskonalą także wiedzę matematyczną, biologiczną oraz umiejętność czytania i pisania.

Program szkoleniowy był bardzo różnorodny. Miałyśmy możliwość zaobserwować sposoby wykorzystania przyrody w procesie edukacji dzieci w środowisku wiejskim, w lesie, w ogrodzie, ale także w pomieszczeniach i w obszarze miejskim – w tym przypadku w parku.

Ogromne wrażenie zrobił na nas widok fińskiej szkoły. Urzekły nas bogato wyposażone sale lekcyjne, nowoczesny sprzęt, pięknie wyeksponowane prace uczniów i oszałamiająca ilość rowerów przed szkołą!

Wróciliśmy do Polski bogatsi o nowe, cenne doświadczenia, które mamy nadzieję „zaszczepić” w naszej szkolnej rzeczywistości. Pewne elementy „green care” już u nas funkcjonują, np. w formie zajęć hortiterapeutycznych. Może w przyszłości na terenie szkoły pojawi się też jakieś zwierzątko…

 

 

 

 

„GREEN CARE & INCLUSION” – SPOTKANIE PROJEKTOWE ERASMUS+

 

W dniach 23 – 28 września 2019 r. w miasteczku Kokkola nad Zatoką Botnicką w Finlandii,  odbyło się czwarte spotkanie szkoleniowe nauczycieli w ramach projektu Erasmus+. Z naszej szkoły uczestnikami były panie: Joanna Krech, Marta Rusiniak i Natalia Zajączkowska.

Tematem warsztatów było „Green Care & Inclusion”, czyli wykorzystanie zasobów przyrody do różnego typu działań, które mają na celu między innymi usprawnienie procesu edukacji dzieci, szczególnie niepełnosprawnych oraz tych ze specyficznymi trudnościami w nauce; złagodzenie stresu i zapewnienie im doświadczeń przydatnych w dalszym życiu.

Uczestniczyłyśmy w zajęciach prowadzonych w różnych ciekawych miejscach, np. w stadninie koni i w owczarni. Kontakt dzieci ze zwierzętami uczy ich przede wszystkim pracy w zespole, komunikowania się oraz nowych umiejętności praktycznych. W trakcie zajęć dzieci doskonalą także wiedzę matematyczną, biologiczną oraz umiejętność czytania i pisania.

Program szkoleniowy był bardzo różnorodny. Miałyśmy możliwość zaobserwować sposoby wykorzystania przyrody w procesie edukacji dzieci w środowisku wiejskim, w lesie, w ogrodzie, ale także w pomieszczeniach i w obszarze miejskim – w tym przypadku w parku.

Ogromne wrażenie zrobił na nas widok fińskiej szkoły. Urzekły nas bogato wyposażone sale lekcyjne, nowoczesny sprzęt, pięknie wyeksponowane prace uczniów i oszałamiająca ilość rowerów przed szkołą!

Wróciliśmy do Polski bogatsi o nowe, cenne doświadczenia, które mamy nadzieję „zaszczepić” w naszej szkolnej rzeczywistości. Pewne elementy „green care” już u nas funkcjonują, np. w formie zajęć hortiterapeutycznych. Może w przyszłości na terenie szkoły pojawi się też jakieś zwierzątko…

 

 

 

 

„GREEN CARE & INCLUSION” – SPOTKANIE PROJEKTOWE ERASMUS+

 

W dniach 23 – 28 września 2019 r. w miasteczku Kokkola nad Zatoką Botnicką w Finlandii,  odbyło się czwarte spotkanie szkoleniowe nauczycieli w ramach projektu Erasmus+. Z naszej szkoły uczestnikami były panie: Joanna Krech, Marta Rusiniak i Natalia Zajączkowska.

Tematem warsztatów było „Green Care & Inclusion”, czyli wykorzystanie zasobów przyrody do różnego typu działań, które mają na celu między innymi usprawnienie procesu edukacji dzieci, szczególnie niepełnosprawnych oraz tych ze specyficznymi trudnościami w nauce; złagodzenie stresu i zapewnienie im doświadczeń przydatnych w dalszym życiu.

Uczestniczyłyśmy w zajęciach prowadzonych w różnych ciekawych miejscach, np. w stadninie koni i w owczarni. Kontakt dzieci ze zwierzętami uczy ich przede wszystkim pracy w zespole, komunikowania się oraz nowych umiejętności praktycznych. W trakcie zajęć dzieci doskonalą także wiedzę matematyczną, biologiczną oraz umiejętność czytania i pisania.

Program szkoleniowy był bardzo różnorodny. Miałyśmy możliwość zaobserwować sposoby wykorzystania przyrody w procesie edukacji dzieci w środowisku wiejskim, w lesie, w ogrodzie, ale także w pomieszczeniach i w obszarze miejskim – w tym przypadku w parku.

Ogromne wrażenie zrobił na nas widok fińskiej szkoły. Urzekły nas bogato wyposażone sale lekcyjne, nowoczesny sprzęt, pięknie wyeksponowane prace uczniów i oszałamiająca ilość rowerów przed szkołą!

Wróciliśmy do Polski bogatsi o nowe, cenne doświadczenia, które mamy nadzieję „zaszczepić” w naszej szkolnej rzeczywistości. Pewne elementy „green care” już u nas funkcjonują, np. w formie zajęć hortiterapeutycznych. Może w przyszłości na terenie szkoły pojawi się też jakieś zwierzątko…

 

 

„GREEN CARE & INCLUSION” – SPOTKANIE PROJEKTOWE ERASMUS+

 

W dniach 23 – 28 września 2019 r. w miasteczku Kokkola nad Zatoką Botnicką w Finlandii,  odbyło się czwarte spotkanie szkoleniowe nauczycieli w ramach projektu Erasmus+. Z naszej szkoły uczestnikami były panie: Joanna Krech, Marta Rusiniak i Natalia Zajączkowska.

Tematem warsztatów było „Green Care & Inclusion”, czyli wykorzystanie zasobów przyrody do różnego typu działań, które mają na celu między innymi usprawnienie procesu edukacji dzieci, szczególnie niepełnosprawnych oraz tych ze specyficznymi trudnościami w nauce; złagodzenie stresu i zapewnienie im doświadczeń przydatnych w dalszym życiu.

Uczestniczyłyśmy w zajęciach prowadzonych w różnych ciekawych miejscach, np. w stadninie koni i w owczarni. Kontakt dzieci ze zwierzętami uczy ich przede wszystkim pracy w zespole, komunikowania się oraz nowych umiejętności praktycznych. W trakcie zajęć dzieci doskonalą także wiedzę matematyczną, biologiczną oraz umiejętność czytania i pisania.

Program szkoleniowy był bardzo różnorodny. Miałyśmy możliwość zaobserwować sposoby wykorzystania przyrody w procesie edukacji dzieci w środowisku wiejskim, w lesie, w ogrodzie, ale także w pomieszczeniach i w obszarze miejskim – w tym przypadku w parku.

Ogromne wrażenie zrobił na nas widok fińskiej szkoły. Urzekły nas bogato wyposażone sale lekcyjne, nowoczesny sprzęt, pięknie wyeksponowane prace uczniów i oszałamiająca ilość rowerów przed szkołą!

Wróciliśmy do Polski bogatsi o nowe, cenne doświadczenia, które mamy nadzieję „zaszczepić” w naszej szkolnej rzeczywistości. Pewne elementy „green care” już u nas funkcjonują, np. w formie zajęć hortiterapeutycznych. Może w przyszłości na terenie szkoły pojawi się też jakieś zwierzątko…

 

 

„GREEN CARE & INCLUSION” – SPOTKANIE PROJEKTOWE ERASMUS+

 

W dniach 23 – 28 września 2019 r. w miasteczku Kokkola nad Zatoką Botnicką w Finlandii,  odbyło się czwarte spotkanie szkoleniowe nauczycieli w ramach projektu Erasmus+. Z naszej szkoły uczestnikami były panie: Joanna Krech, Marta Rusiniak i Natalia Zajączkowska.

Tematem warsztatów było „Green Care & Inclusion”, czyli wykorzystanie zasobów przyrody do różnego typu działań, które mają na celu między innymi usprawnienie procesu edukacji dzieci, szczególnie niepełnosprawnych oraz tych ze specyficznymi trudnościami w nauce; złagodzenie stresu i zapewnienie im doświadczeń przydatnych w dalszym życiu.

Uczestniczyłyśmy w zajęciach prowadzonych w różnych ciekawych miejscach, np. w stadninie koni i w owczarni. Kontakt dzieci ze zwierzętami uczy ich przede wszystkim pracy w zespole, komunikowania się oraz nowych umiejętności praktycznych. W trakcie zajęć dzieci doskonalą także wiedzę matematyczną, biologiczną oraz umiejętność czytania i pisania.

Program szkoleniowy był bardzo różnorodny. Miałyśmy możliwość zaobserwować sposoby wykorzystania przyrody w procesie edukacji dzieci w środowisku wiejskim, w lesie, w ogrodzie, ale także w pomieszczeniach i w obszarze miejskim – w tym przypadku w parku.

Ogromne wrażenie zrobił na nas widok fińskiej szkoły. Urzekły nas bogato wyposażone sale lekcyjne, nowoczesny sprzęt, pięknie wyeksponowane prace uczniów i oszałamiająca ilość rowerów przed szkołą!

Wróciliśmy do Polski bogatsi o nowe, cenne doświadczenia, które mamy nadzieję „zaszczepić” w naszej szkolnej rzeczywistości. Pewne elementy „green care” już u nas funkcjonują, np. w formie zajęć hortiterapeutycznych. Może w przyszłości na terenie szkoły pojawi się też jakieś zwierzątko…

 

„GREEN CARE & INCLUSION” – SPOTKANIE PROJEKTOWE ERASMUS+

 

W dniach 23 – 28 września 2019 r. w miasteczku Kokkola nad Zatoką Botnicką w Finlandii,  odbyło się czwarte spotkanie szkoleniowe nauczycieli w ramach projektu Erasmus+. Z naszej szkoły uczestnikami były panie: Joanna Krech, Marta Rusiniak i Natalia Zajączkowska.

Tematem warsztatów było „Green Care & Inclusion”, czyli wykorzystanie zasobów przyrody do różnego typu działań, które mają na celu między innymi usprawnienie procesu edukacji dzieci, szczególnie niepełnosprawnych oraz tych ze specyficznymi trudnościami w nauce; złagodzenie stresu i zapewnienie im doświadczeń przydatnych w dalszym życiu.

Uczestniczyłyśmy w zajęciach prowadzonych w różnych ciekawych miejscach, np. w stadninie koni i w owczarni. Kontakt dzieci ze zwierzętami uczy ich przede wszystkim pracy w zespole, komunikowania się oraz nowych umiejętności praktycznych. W trakcie zajęć dzieci doskonalą także wiedzę matematyczną, biologiczną oraz umiejętność czytania i pisania.

Program szkoleniowy był bardzo różnorodny. Miałyśmy możliwość zaobserwować sposoby wykorzystania przyrody w procesie edukacji dzieci w środowisku wiejskim, w lesie, w ogrodzie, ale także w pomieszczeniach i w obszarze miejskim – w tym przypadku w parku.

Ogromne wrażenie zrobił na nas widok fińskiej szkoły. Urzekły nas bogato wyposażone sale lekcyjne, nowoczesny sprzęt, pięknie wyeksponowane prace uczniów i oszałamiająca ilość rowerów przed szkołą!

Wróciliśmy do Polski bogatsi o nowe, cenne doświadczenia, które mamy nadzieję „zaszczepić” w naszej szkolnej rzeczywistości. Pewne elementy „green care” już u nas funkcjonują, np. w formie zajęć hortiterapeutycznych. Może w przyszłości na terenie szkoły pojawi się też jakieś zwierzątko…

 

 „GREEN CARE & INCLUSION” – SPOTKANIE PROJEKTOWE ERASMUS+

 

 

 

„GREEN CARE & INCLUSION” – SPOTKANIE PROJEKTOWE ERASMUS+

 

W dniach 23 – 28 września 2019 r. w miasteczku Kokkola nad Zatoką Botnicką w Finlandii,  odbyło się czwarte spotkanie szkoleniowe nauczycieli w ramach projektu Erasmus+. Z naszej szkoły uczestnikami były panie: Joanna Krech, Marta Rusiniak i Natalia Zajączkowska.

Tematem warsztatów było „Green Care & Inclusion”, czyli wykorzystanie zasobów przyrody do różnego typu działań, które mają na celu między innymi usprawnienie procesu edukacji dzieci, szczególnie niepełnosprawnych oraz tych ze specyficznymi trudnościami w nauce; złagodzenie stresu i zapewnienie im doświadczeń przydatnych w dalszym życiu.

Uczestniczyłyśmy w zajęciach prowadzonych w różnych ciekawych miejscach, np. w stadninie koni i w owczarni. Kontakt dzieci ze zwierzętami uczy ich przede wszystkim pracy w zespole, komunikowania się oraz nowych umiejętności praktycznych. W trakcie zajęć dzieci doskonalą także wiedzę matematyczną, biologiczną oraz umiejętność czytania i pisania.

Program szkoleniowy był bardzo różnorodny. Miałyśmy możliwość zaobserwować sposoby wykorzystania przyrody w procesie edukacji dzieci w środowisku wiejskim, w lesie, w ogrodzie, ale także w pomieszczeniach i w obszarze miejskim – w tym przypadku w parku.

Ogromne wrażenie zrobił na nas widok fińskiej szkoły. Urzekły nas bogato wyposażone sale lekcyjne, nowoczesny sprzęt, pięknie wyeksponowane prace uczniów i oszałamiająca ilość rowerów przed szkołą!

Wróciliśmy do Polski bogatsi o nowe, cenne doświadczenia, które mamy nadzieję „zaszczepić” w naszej szkolnej rzeczywistości. Pewne elementy „green care” już u nas funkcjonują, np. w formie zajęć hortiterapeutycznych. Może w przyszłości na terenie szkoły pojawi się też jakieś zwierzątko…